איפה עושים ביטוח נסיעות לחול

כאשר עולה השאלה איפה עושים ביטוח נסיעות לחו"ל, התשובה תמיד תהיה ברורה ואחת – באינטרנט. אבל, איפה בדיוק באינטרנט, וממה חשוב להיזהר? בשורות הבאות, ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב בנושא – המשיכו לקרוא.

למה ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב?

יש "אלף" סיבות לכך שביטוח נסיעות הוא מצרך חשוב, אפילו מצרך חובה, אבל באופן כללי, ביטוח זה מאפשר לכם ליהנות מיתרון אחד ענק – נסיעה לחו"ל בשקט נפשי. עם הידיעה שאתם מכוסים בבחינת הכבודה שלכם, בבחינה רפואית, מבחינת עלויות טיסה ועוד, תוכלו לטוס לחו"ל ולהתמקד לאותו דבר שלשמו טסתם. זה נכון שאין איזשהו חוק אשר מחייב אתכם לרכוש את הפוליסה, אבל קחו בחשבון את הדבר הבא: ללא ביטוח נסיעות לחו"ל אינכם מכוסים ואינכם יכולים לקבל טיפולים רפואיים במסגרת כיסוי חברת הביטוח.

איפה עושים ביטוח נסיעות לחול

4 דרכים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל

בשורות הבאות, נעבור על הדרכים האפשריות לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל בימינו. אבל, ראשית נציין כי אין דרך אחת יותר טובה מהאחרת. כל אחד ואחת עושים את הישר בעיניהם, אבל אם אתם שואלים אותנו, ההמלצה הטובה ביותר היא השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות. בכל מקרה, הנה הדרכים הנפוצות ביותר:

  1. אתרי השוואות מחירים: אלו הם האתרים הנפוצים בימינו והפופולאריים ביותר עבור רכישת ביטוח נסיעות, כאשר הם מאפשרים לסקור את השוק ולקבל לפחות 3 הצעות מחירים מחברות שונות.

  2. ישירות דרך חברות הביטוח: רוב חברות הביטוח מציעות אפשרות לרכוש ביטוח נסיעות באתר האינטרנט שלהן. זהו תהליך פשוט ונוח, שבו ניתן לבחור את הכיסויים הרצויים ולשלם באופן מקוון.

  3. סוכן ביטוח: ניתן לפנות לסוכן ביטוח שיעזור לכם לבחור את הביטוח המתאים ביותר לצרכים שלכם, כאשר תפקידיו מתפצלים ל-2 תפקידים עיקריים – מצד אחד, סוכן ביטוח יכול להשוות בין הצעות של חברות ביטוח שונות. מצד שני, הוא יוכל למצוא לכם את הביטוח בהתאם לצרכים הייחודיים שלכם.

  4. דרך חברות אשראי: בין אם מדובר על ישראכרט, CAL, אמריקן אקספרס או כל חברת אשראי אחרת, חברות אשראי רבות מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל כחלק מההטבות שמעניקות ללקוחותיהן. בדרך כלל, ביטוח זה מוצע במחיר מוזל, אך ייתכן שהכיסויים שלו יהיו מוגבלים.

לסיכום, טיפ הגדרת צרכי ביטוח נסיעות

אם אתם מחפשים לרכוש את ביטוח הנסיעות הנכון לכם ביותר, קודם כל, הגדירו את הצרכים שלכם. לכן, הקפידו לוודא מול עצמכם פרטים כמו: מהם הכיסויים החשובים לכם? מהו התקציב שלכם? עד כמה מדינת היעד מהווה סיכון בבחינת חברת הביטוח? האם תיקחו חלק באטרקציות אקסטרים כמו סקי, סנפלינג, צניחה וכו'? כל עוד תקפידו להגדיר את הצרכים מהביטוח, תוכלו לדייק את בחירת הפוליסה המתאימה ביותר לכם באופן אישי. בסופו של דבר, אם מגדירים צרכים ומשווים מחירים בין פוליסות. הבחירה הופכת מדויקת יותר לצרכיכם.

על הכותבת

שירי ברק

שירי ברק

כותבת תוכן כבר קרוב ל20 שנה, מתמחה בעולמות התיירות והפנאי מומחית באיתור דילים, טיסות ומכירה את כל היעדים כמו מקומית