שעות טיסה מישראל ליעדים בעולם - זמני הטיסה ליעדים הפופולרים

אם שאלתם את עצמכם כמה שעות טיסה מישראל ליעדים בעולם יידרשו בכל טיסה, הנה לפניכם מאמר בנושא. טיסה מישראל לערים גדולות באירופה היא מהירה ונוחה יחסית. עם מספר רב של טיסות ישירות זמינות, מטיילים יכולים להגיע ליעדים הרצויים באירופה תוך זמן קצר. לדוגמה, טיסה מתל אביב ללונדון אורכת כ-5 שעות ו-30 דקות, מה שהופך אותה לבחירה פופולרית עבור תיירים ואנשי עסקים כאחד.

דוגמא נוספת עם טיסה מתל אביב לבירה הרומנטית פריז תימשך רק כ-4 שעות ו-30 דקות. המשמעות היא שתוך פחות מחצי יום, תוכלו למצוא את עצמכם מטיילים לאורך השאנז אליזה או מתפעלים ממגדל אייפל. באופן דומה, אם אתם מתכננים טיול לברלין, כדאי לדעת שהטיסה מתל אביב לברלין אורכת כ-4 שעות ו-15 דקות. 

יעד אירופאי פופולרי נוסף הוא רומא. למרבה המזל, הטיסה מתל אביב לרומא היא קצרה יחסית ואורכת כ-3 שעות ו-30 דקות. תוך זמן קצר תוכלו למצוא את עצמכם מתפנקים עם פסטה וג'לטו טעימים. למי שמחפשים לבקר בברצלונה, הטיסה מתל אביב לברצלונה אורכת כ-4 שעות ו-30 דקות. זה אומר שאתם יכולים ליהנות מחיי הלילה התוססים, הארכיטקטורה המדהימה והחופים היפים של העיר הספרדית הזו תוך שעות ספורות.

זמן טיסה מישראל לאוסטרליה

טיסה לאוסטרליה מישראל עשויה להיראות כדבר מרתיע, בשל המרחק הכרוך בכך. עם זאת, עם ההתקדמות בטכנולוגיית התעופה, הגעה לאוסטרליה הפכה נגישה יותר מאי פעם. משך הטיסה מתל אביב לסידני, למשל, הוא כ-20 שעות עם עצירת ביניים באחד ממוקדי הקונקשיין המרכזיים. למרות שזה עשוי להיראות כמו מסע ארוך, זה בהחלט שווה את הזמן כדי לחוות נופים עוצרי נשימה וחיות בר ייחודיות שיש לאוסטרליה להציע. אם אתם מתכננים ביקור במלבורן, משך הטיסה מתל אביב מעט קצר יותר, בממוצע בסביבות 19 שעות. עם ההגעה.

למי שנוסע לבריסביין, הטיסה מתל אביב אורכת כ-18 שעות. ברגע שתגיעו, תוכלו לטבול את עצמכם בחופים הנינוחים, ליהנות מפלאי הטבע הסמוכים, כמו למשל  השונית הגדולה.

אם פרת' היא היעד הרצוי, מדובר בטיסה ארוכה יותר מכיוון שלרוב נמשכת בערך 21 שעות שיידרשו להגיע לעיר זו במערב אוסטרליה. שעות הטיסה הארוכות שוות את ההשקעה שכן תהיה לכם הזדמנות לחוות את השילוב הייחודי של חיי העיר, החופים המדהימים ונפלאות הטבע הסמוכים כמו האי רוטנסט.

לבסוף, למי שרוצה לחוות את העיר האיקונית אדלייד, משך הטיסה מתל אביב הוא כ-19 שעות. ברגע שתגיעו, תוכלו להתפנק באזורי היין המפורסמים בעולם, לבקר בגבעות אדלייד המדהימות ולחקור את סצנת האמנות והתרבות התוססת.

שעות טיסה מישראל ליעדים בעולם

כמה זמן אורכת טיסה מישראל ליעדים פופולריים באסיה

בכל הנוגע לאסיה, ישראל משמשת נקודת מוצא מצוינת למטיילים המחפשים לטבול במרקם העשיר של תרבויות וחוויות שיש ליבשת הזו להציע. עם מספר רב של טיסות ישירות ואפשרויות קונקשיין, הגעה ליעדים אסייתיים פופולריים מישראל היא נוחה יחסית.

למי שמבקשים לבקר בטוקיו, משך הטיסה מתל אביב הוא כ-11 שעות. ברגע שתגיעו לא תצליחו להתעלם מהשילוב הקוטבי שבין מסורות עתיקות  לצד חידושים מודרניים שטוקיו מגלמת.

אם אתם מעוניינים יותר בשווקים התוססים של בנגקוק, הרי שהטיסה מתל אביב אורכת כ-9 שעות. בעודכם צועדים בבירת תאילנד, תחוו עומס חושי של אוכל רחוב מפתה, מקדשים מעוטרים וחיי לילה פועמים שנדמה שלעולם לא נחים.

למטיילים המחפשים שילוב של היסטוריה עתיקה לצד אלמנטים מודרניים, טיול בבייג'ינג הוא חובה. משך הטיסה מתל אביב לבייג'ינג הוא כ-10 שעות. עם ההגעה, תוכלו לצאת אל החומה הגדולה, לחקור את העיר האסורה ולהתמכר לברווז פקין מעורר תיאבון.

אם אתם נמשכים לגן העדן הטרופי של באלי, הטיסה מתל אביב אורכת כ-15 שעות. ברגע שתדרכו על האי האינדונזי הזה, יקבלו את פניכם חופים בתוליים, טרסות אורז שופעות ואווירה רוחנית שמחלחלת לכל פינה. עם טיסה מישראל, אפשר גם לחקור את העיר סינגפור ההומה. משך הטיסה מתל אביב הוא כ-12 שעות. ברגע שתגיעו, תוכלו להתפעל מהארכיטקטורה העתידנית, להתמכר לקניות ולהתענג על מאכלים קולינריים מגוונים.

משך הטיסה מישראל לארה"ב

טיסה מישראל לצפון אמריקה פותחת עולם של אפשרויות למטיילים המבקשים לחקור את הנופים העצומים, הערים התוססות והתרבויות המגוונות של היבשת. בעוד ששעות הטיסה עשויות להשתנות בהתאם ליעד ספציפי, ישנן מספר ערים פופולריות שניתן להגיע אליהן מישראל בזמני נסיעה סבירים יחסית.

לאלו שחולמים לחוות את הזוהר של ניו יורק, משך הטיסה מתל אביב הוא כ-10 שעות. כאשר תגיעו לתפוח הגדול, יקבלו את פניכם ציוני דרך איקוניים כמו פסל החירות, טיימס סקוור וסנטרל פארק, המציעים מגוון אינסופי של אפשרויות תרבות ובידור.

אם אתם מחפשים לטבול בסצנת המוזיקה התוססת וההיסטוריה העשירה של ניו אורלינס, הטיסה מתל אביב אורכת כ-14 שעות. ברגע שתגיעו, תוכלו לטייל ברובע הצרפתי ההיסטורי, להתפנק עם מאכלים קריאולים מענגים, ולטבול את עצמכם באווירה התוססת של מועדוני הג'אז המפורסמים של העיר.

לאלה המעוניינים לחקור את פלאי הטבע של החוף המערבי, מחכה טיול ללוס אנג'לס. משך הטיסה מתל אביב ללוס אנג'לס הוא כ-15 שעות. עם ההגעה, תוכלו להתחמם בחופים המפורסמים של מאליבו, לטייל בהרים הציוריים של פארק גריפית', ולספוג את האווירה הזוהרת של הוליווד.

מישראל אפשר גם לצאת לעיר התוססת טורונטו שבקנדה. הטיסה מתל אביב אורכת כ-12 שעות. ברגע שתגיעו, תוכלו לחקור את השכונות המגוונות, לבקר בנקודות ציון אייקוניות כמו מגדל CN, ולהתמכר לסצנה הקולינרית הרב-תרבותית של העיר.

כמה שעות טיסה לדרום אמריקה

דרום אמריקה אולי נראית כמו יעד מרוחק ואקזוטי מישראל, אבל עם טיסות זמינות ומודרניות, החלק הזה של יבשת אמריקה נגיש יותר מאי פעם. שעות הטיסה מישראל לדרום אמריקה משתנות בהתאם ליעד הספציפי, אך המסע בהחלט שווה את זה למי שמבקש לחקור את פלאי היבשת הזו.

אחד היעדים הפופולריים ביותר בדרום אמריקה הוא ריו דה ז'נרו, בברזיל. משך הטיסה מתל אביב לריו דה ז'נרו הוא כ-15 שעות. ברגע שתגיעו, יקבלו את פניכם פסל ישו הגואל האיקוני, חופים מדהימים כמו קופקבנה ואיפנמה, והאנרגיה התוססת של מוזיקת סמבה וחגיגות קרנבל. יעד מרתק נוסף בדרום אמריקה הוא בואנוס איירס, ארגנטינה. הטיסה מתל אביב לבואנוס איירס אורכת כ-16 שעות. כשתכנסו לעיר הבירה הקוסמופוליטית הזו, היו מוקסמים מארכיטקטורה בהשראת אירופה, מופעי טנגו וסטייקים מעוררי תיאבון.

למי שמחפשים הרפתקאות וטבע, טיול לפטגוניה בדרום ארגנטינה וצ'ילה הוא חובה. משך הטיסה מתל אביב לשער הראשי של האזור, פונטה ארנס, הוא כ-19 שעות. מכאן תוכלו לחקור קרחונים עוצרי נשימה, לטייל בהרים סלעיים ולפגוש חיות בר ייחודיות כמו פינגווינים ואריות ים.

שעות טיסה מישראל ליעדים בעולם

טיסה מישראל למקומות נבחרים באפריקה

אפריקה, יבשת של תרבויות עשירות, נופים מגוונים וחיות בר יוצאות דופן, קורצת להרפתקנים מכל קצוות תבל. למרות שזה אולי נראה כמו יעד רחוק מישראל, משך הטיסה למקומות המרכזיים באפריקה שווה את המסע.

כך, אחד היעדים הפופולריים ביותר באפריקה הוא קייפטאון, דרום אפריקה. הטיסה מתל אביב לקייפטאון אורכת כ-11 שעות. כשתגיעו ליעד תוכלו להירגע בחופים הבתוליים וחוף V&A התוסס.

למי שמחפשים לבקר בספארי, טיול לקניה הוא חובה. משך הטיסה מתל אביב לניירובי, עיר הבירה של קניה, הוא כ-6 שעות. מכאן, תוכלו לצאת להרפתקה אל השמורה הלאומית המפורסמת מסאי מארה, שם תוכלו לחזות בנדידת הגנו השנתית, או לבקר בפארק הלאומי אמבוסלי כדי לראות את הפילים המלכותיים על רקע הר הקילימנג'רו.

יעד מרתק נוסף באפריקה הוא מרקש, מרוקו. הטיסה מתל אביב למרקש אורכת כ-5 שעות. כאשר נכנסים למדינה ההומה הזו, אתם תיכנסו למעשה לעולם של צבעים מרהיבים, תבלינים ארומטיים וארכיטקטורה מורכבת. שווה לבקר ב Jardin Majorelle הקסום, לשוטט בין השווקים התוססים ולהתמכר למטבח מרוקאי טעים.

המסע הארוך ביותר: טיסה מישראל לניו זילנד

יציאה למסע מישראל לניו זילנד היא לא לבעלי לב חלש. משך הטיסה מתל אביב לאוקלנד, העיר הגדולה ביותר בניו זילנד, הוא כ-23 שעות, מה שהופך אותה לאחת הנסיעות הארוכות ביותר שתוכלו לבצע. עם מסע בסדר גודל כזה, חשוב להגיע מוכנים. כשאתם מתמקמים במושב במטוס, הקפידו להביא ספר טוב, או כמה סרטים לצפייה. מומלץ גם שתהיה לכם כרית לצוואר וכמה בגדים נוחים. יתרון אחד של טיסה כה ארוכה הוא שחברות תעופה מספקות לרוב מגוון ארוחות וחטיפים. 

עם הגעתכם לאוקלנד, תתוגמלו ביעד מדהים שמתהדר ביופי טבעי ובשילוב ייחודי של תרבויות מאורי ואירופאיות. צאו לטייל ולראות את הפלאים הגיאותרמיים של רוטורואה, את תפספסו גם את הנופים  עוצרי הנשימה של מילפורד סאונד, וכדאי גם לגלות את חיי חיי העיר התוססים בוולינגטון. ניו זילנד מציעה אינסוף הזדמנויות להרפתקאות ובילוי.

על הכותבת

שירי ברק

שירי ברק

כותבת תוכן כבר קרוב ל20 שנה, מתמחה בעולמות התיירות והפנאי מומחית באיתור דילים, טיסות ומכירה את כל היעדים כמו מקומית